Lokasi

Israel

Menjadi sebahagian daripada komuniti, menjadi sebahagian daripada rangkaian antarabangsa

Kami menyediakan banyak peluang untuk melancarkan dan mengembangkan kerjaya anda ke arah baharu, disokong oleh pemimpin yang menggalakkan anda mengemukakan idea anda ke hadapan. Ia adalah budaya kolaboratif dan terbuka di mana pencapaian anda diiktiraf dengan tujuan bersama untuk mengusahakan produk berkualiti dengan impak global yang positif.

2.5K Pekerja di wilayah
5 Bandar di seluruh Israel
1969 Tahun Vishay Israel dilancarkan

Cari lokasi berhampiran anda

Beer Sheva, IL

Israel

Dimona, IL

Israel

Migdal Haemek, IL

Israel

Petach Tikva, IL

Israel

Kanot, IL

Israel

Temui Vishay Israel

Kami bekerja secara kolaboratif sebagai unit yang diketuai oleh pemimpin yang beretika, menyokong dan telus, diperkukuh oleh semangat kami untuk menyampaikan teknologi inovatif kepada berjuta-juta orang di seluruh dunia. Anda akan berpeluang untuk menyahut cabaran baharu yang akan memacu kemajuan kerjaya anda, menyediakan latihan dan pembangunan yang tertumpu pada masa depan, dan dikelilingi oleh rakan sekerja di seluruh dunia yang berasa seperti keluarga.

Memanfaatkan globalisasi untuk memberi kesan

Pada pertengahan 1980-an, visi globalisasi Dr. Felix Zandman meletakkan Vishay di peta di Israel. Kami bekerjasama dengan kerajaan untuk membawa pekerjaan ke bandar Dimona yang sedang bergelut ketika itu dengan ruang kilang yang digunakan semula. Kami memperoleh syarikat seperti Dale, Draloric dan Sfernice, kami melancarkan dan kepimpinan serta latihan telah dilaksanakan untuk melatih tenaga kerja baharu.

  • Vishay menyediakan sokongan, alatan dan latihan yang hebat untuk pembangunan profesional. Dasar pintu terbuka dan kesediaan mereka untuk menawarkan sokongan dari setiap peringkat dalam organisasi bercakap dengan pasukan dan program HR dan kepimpinan mereka yang hebat."

    Michael Dobrovitsky, Section Manager Maintenance, Non-Linear Resistors, Israel
  • Dalam setiap langkah kerjaya saya selama 20 tahun di Vishay, saya telah diberikan pengetahuan dan sokongan yang saya perlukan untuk berjaya. Di seluruh syarikat, anda boleh menemui rakan sekerja yang telah membina kerjaya mereka di Vishay dari bawah. Vishay menawarkan semua orang peluang untuk membangun dan memenuhi impian mereka.”

    Sharon Genon, Director Regional Logistics, Israel

Kami akan membantu anda menjadi yang terbaik

Dengan sokongan yang betul, tiada apa yang anda tidak boleh lakukan. Itulah sebabnya kami menawarkan faedah yang menyokong kehidupan dan kerjaya anda. Walaupun faedah yang tepat bergantung pada tempat anda bekerja, kami menyediakan pelbagai program faedah kepada semua pekerja di seluruh dunia.

Faedah yang membuatkan anda berasa istimewa

Di sini, anda adalah sebahagian daripada Vishay dari hari pertama. Kami menawarkan tambahan yang menarik seperti makanan bersubsidi, kafeteria yang hebat, perkhidmatan pengangkutan, program khas untuk pekerja pengeluaran, serta kemungkinan modul kerja hibrid.

Kesejahteraan untuk anda dan orang sekeliling anda

Perlukan hari tambahan untuk majlis peribadi yang istimewa? Ghairah tentang pemberian komuniti? Bagaimana pula dengan faedah untuk anak anda, seperti "hari yang menyeronokkan," tawaran perjalanan dan pekerjaan musim panas? Mungkin anda memerlukan pinjaman dengan syarat yang menguntungkan? Kami suka pergi ke atas dan seterusnya untuk memastikan rakyat kami gembira.

Pembangunan dan pengiktirafan

Kami percaya pada kenaikan pangkat dan pertumbuhan kerjaya untuk anda. Kami menyediakan pelbagai peluang pembelajaran, kursus luar, dan bantuan tuisyen. Pertumbuhan dan kecemerlangan diiktiraf dengan peluang kenaikan pangkat, ganjaran kewangan dan anugerah rujukan.

Siaran kerja terkini

Electronics Technician

Dimona, IL, Israel

Do you want to help us build the DNA of tech.?  Vishay Dimona is currently seeking applicants for an Electronic…

Untuk Lebih Lanjut

Shift SV

Dimona, IL, Israel

Do you want to help us build the DNA of tech.?  Vishay Dimona is currently seeking applicants for a Production…

Untuk Lebih Lanjut

Operators for Dimona

Dimona, IL, Israel

Do you want to help us build the DNA of tech.?  Vishay Dimona is currently seeking applicants for a Operator…

Untuk Lebih Lanjut
Lihat Semua Pekerjaan

Daftar untuk makluman pekerjaan yang diperibadikan

Vishay telah berkembang selama lebih 60 tahun dan kami sentiasa mencari orang baharu yang bersemangat tentang teknologi, inovasi dan membantu mengubah dunia di sekeliling kami. Bunyi macam awak? Daftar untuk terus mendapat maklumat tentang pembukaan pekerjaan terkini di rantau ini atau berkaitan dengan minat kerjaya anda.

Daftar sekarang

Bagaimana anda akan membina The DNA of tech®?

Kejuruteraan & Teknikal

Kejuruteraan dan teknologi adalah jiwa Vishay dan memacu kejayaan kami hari ini dan ke masa hadapan. Di sini, anda akan mempunyai kesan pada produk dan idea yang pergi ke pasaran.

Cari Pekerjaan

Pembuatan

Kami adalah kuasa besar pembuatan global yang pantas. Membuat dan memindahkan produk kami, sebenarnya, tenaga kerja terbesar kami. Kami berbangga dengan kualiti, kebolehpercayaan dan keupayaan penghantaran kami.

Cari Pekerjaan

Pentadbiran

Banyak kerja dilakukan di belakang tabir untuk memastikan bahawa kami adalah syarikat yang beretika dan berdaya maju dari segi kewangan, dan tempat yang bagus untuk bekerja. Terokai peranan yang mendorong visi, strategi dan tindakan kami.

Cari Pekerjaan

Pemasaran & Jualan

Pelanggan adalah nombor satu dengan kami dan pasukan pemasaran dan jualan kami sedang membina hubungan yang akan memacu pertumbuhan Vishay. Kawasan yang menakjubkan ini menggabungkan kreativiti, pengetahuan teknikal dan kemahiran orang ramai.

Cari Pekerjaan

Perantisan & Latihan

Walau apa pun laluan yang anda lalui, program kerjaya awal kami akan membezakan anda semasa anda mengejar minat anda. Di sini, anda akan mengusahakan projek berkualiti—yang mengubah industri yang kami berkhidmat.

Cari Pekerjaan

דו"ח שכר שווה לעובדת ועובד לשנת 2022 – ווישיי ישראל

Laporan Gaji Sama