Lokasi

Asia

Menyatukan budaya dan peluang untuk memacu inovasi dan kecemerlangan

Kami tidak akan menjadi peneraju dalam penyelesaian komponen teknikal tanpa mempercayai idea semua orang penting. Di seluruh 21 lokasi kami di Asia-Pasifik, kami mengalu-alukan rasa ingin tahu dan penyelesaian inovatif dengan sikap terbuka, menyokong dan kolaboratif merentas budaya antarabangsa.

12K Pekerja di wilayah
21 Lokasi di Asia Pasifik
1B + Jualan USD melepasi pada tahun 2022

Cari lokasi berhampiran anda

Beijing, CN

China

Danshui, CN

China

Longxi, CN

China

Shanghai Mosfets, CN

China

Shanghai Sales, CN

China

Shatian,CN

China

Shenzhen, CN

China

Shanghai Diodes, CN

China

Tianjin, CN

China

Xi'an, CN

China

Zhuhai, CN

China

Hong Kong, HK

Hong Kong

Loni, IN

India

Mumbai, IN

India

Pune, IN

India

Bangalore, IN

India

Miharu, JP

Jepun

Nagoya, JP

Jepun

Tokyo, JP

Jepun

Seoul, KR

Korea, Republik

Krubong, MY

Malaysia

Penang, MY

Malaysia

Binan, PH

Filipina

Makati, PH

Filipina

Manila, PH

Filipina

Singapore, SG

Singapura

Kaohsiung Diodes, TW

Taiwan

Taipei, TW

Taiwan

Taipei Opto, TW

Taiwan

Temui Vishay di Asia

Kami menyediakan pelanggan kami di seluruh dunia dengan penyelesaian teknologi yang dipercayai untuk kualiti dan kepintaran mereka. Pasukan kami diberi ganjaran untuk semangat keusahawanan mereka dan mempunyai peluang untuk belajar dan berkembang. Dan skala kami memberi ribuan orang peluang untuk memajukan kerjaya mereka dan membantu membentuk masa depan kami.

Bagaimana kita telah berskala

Pada tahun 1999, kami membuka ibu pejabat Asia-Pasifik kami di Singapura. Lapan tahun kemudian, kami melepasi $1 bilion (USD) dalam jualan buat kali pertama, satu pencapaian yang telah kami ulangi sejak itu. Hari ini, kami memberi kesan positif kepada dunia dengan capaian dan sumber global kami dan telah menerima pelbagai anugerah industri. Di 21 lokasi, lebih 12,000 pekerja sentiasa mempercepatkan semangat kami untuk mencipta perkara seterusnya.

  • Sebagai bakat awal di Vishay, saya bersyukur atas peluang latihan untuk mengembangkan keupayaan saya secara peribadi dan profesional. Saya dikelilingi oleh orang yang memberi inspirasi yang telah lama berkerjaya di Vishay, memberikan saya kepercayaan bahawa saya mempunyai masa depan yang cerah.”

    Joanne Huang, Product Marketing Manager, China
  • Kami sentiasa menggalakkan ahli pasukan untuk berfikir secara kreatif, sumbang saran idea dan meneroka pendekatan baharu untuk menghadapi cabaran, menggalakkan komunikasi terbuka dan telus untuk memudahkan perkongsian idea dan maklum balas di kalangan ahli pasukan.”

    Low Chung Lee, Section Manager, Process Engineering, Malaysia
  • Vishay menunjukkan pendekatan yang berfikiran ke hadapan dan dipacu teknologi, benar-benar menjelmakan DNA teknologi. Saya menghargai pemikiran dan budaya serta berbangga menjadi sebahagian daripada pasukan IT yang mendedikasikan dirinya untuk menyokong organisasi global yang sangat pelbagai.

    Mubeen Inamdar, Manager Microsoft Systems, India
  • Vishay telah menggalakkan saya untuk meneroka pendekatan alternatif kepada pembangunan dan memupuk persekitaran yang meluaskan pengetahuan saya dan menanamkan keyakinan. Sokongan mereka yang tidak berbelah bahagi telah memainkan peranan penting dalam memacu trajektori kerjaya saya ke hadapan.

    Suchitra Agarwal, VPECM Manager, India

Kami akan membantu anda menjadi yang terbaik

Dengan sokongan yang betul, tiada apa yang anda tidak boleh lakukan. Itulah sebabnya kami menawarkan faedah yang menyokong kehidupan dan kerjaya anda. Walaupun faedah yang tepat bergantung pada tempat anda bekerja, kami menyediakan pelbagai program faedah kepada semua pekerja di seluruh dunia.

Program kesihatan dan pencegahan

Kami melindungi pekerja dengan pelbagai skim insurans untuk menyediakan perlindungan yang diperlukan kepada pekerja kami.

Pembangunan kerjaya dan latihan

Kami menyediakan peluang pertumbuhan profesional dan peribadi yang berterusan. Kami percaya pada kenaikan pangkat dan pertumbuhan kerjaya untuk pekerja kami.

Corak kerja yang fleksibel

Kami mempunyai kemudahan yang menawarkan susunan kerja dan jadual yang fleksibel yang sesuai dengan aspirasi hidup anda dan keperluan keluarga.

Siaran kerja terkini

Oracle DBA

Pune, IN, India

We are seeking great talent to help us build The DNA of tech.® Vishay manufactures one of the world’s largest…

Untuk Lebih Lanjut

Subcon Engineer

Shanghai Diodes, CN, China

We are seeking great talent to help us build The DNA of tech.® Vishay manufactures one of the world’s largest…

Untuk Lebih Lanjut

Operations Manager

Manila, PH, Philippines

The Manufacturing team provides value add by: Ensuring compliance with production plans and production line outputs and keeping production assigned…

Untuk Lebih Lanjut

Shipper I

Tianjin, CN, China

We are seeking great talent to help us build The DNA of tech.® Vishay manufactures one of the world’s largest…

Untuk Lebih Lanjut

Planner

Tianjin, CN, China

We are seeking great talent to help us build The DNA of tech.® Vishay manufactures one of the world’s largest…

Untuk Lebih Lanjut
Lihat Semua Pekerjaan

Daftar untuk makluman pekerjaan yang diperibadikan

Vishay telah berkembang selama lebih 60 tahun dan kami sentiasa mencari orang baharu yang bersemangat tentang teknologi, inovasi dan membantu mengubah dunia di sekeliling kami. Bunyi macam awak? Daftar untuk terus mendapat maklumat tentang pembukaan pekerjaan terkini di rantau ini atau berkaitan dengan minat kerjaya anda.

Daftar sekarang

Bagaimana anda akan membina The DNA of tech®?

Kejuruteraan & Teknikal

Kejuruteraan dan teknologi adalah jiwa Vishay dan memacu kejayaan kami hari ini dan ke masa hadapan. Di sini, anda akan mempunyai kesan pada produk dan idea yang pergi ke pasaran.

Cari Pekerjaan

Pembuatan

Kami adalah kuasa besar pembuatan global yang pantas. Membuat dan memindahkan produk kami, sebenarnya, tenaga kerja terbesar kami. Kami berbangga dengan kualiti, kebolehpercayaan dan keupayaan penghantaran kami.

Cari Pekerjaan

Pentadbiran

Banyak kerja dilakukan di belakang tabir untuk memastikan bahawa kami adalah syarikat yang beretika dan berdaya maju dari segi kewangan, dan tempat yang bagus untuk bekerja. Terokai peranan yang mendorong visi, strategi dan tindakan kami.

Cari Pekerjaan

Pemasaran & Jualan

Pelanggan adalah nombor satu dengan kami dan pasukan pemasaran dan jualan kami sedang membina hubungan yang akan memacu pertumbuhan Vishay. Kawasan yang menakjubkan ini menggabungkan kreativiti, pengetahuan teknikal dan kemahiran orang ramai.

Cari Pekerjaan

Perantisan & Latihan

Walau apa pun laluan yang anda lalui, program kerjaya awal kami akan membezakan anda semasa anda mengejar minat anda. Di sini, anda akan mengusahakan projek berkualiti—yang mengubah industri yang kami berkhidmat.

Cari Pekerjaan